Specjalista ds. likwidacji szkód komunikacyjnych
Podstawowe zadania na stanowisku:
- prowadzenie procesu likwidacji szkód w pojeździe z ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych/Autocasco
- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ustalenia zasadności i wysokości odszkodowania
- prowadzenie negocjacji ugodowych w sprawie wysokości odszkodowania
- podejmowanie decyzji w ramach nadanych limitów
- tworzenie i aktualizacja rezerw szkodowych
- przeciwdziałanie przestępczości ubezpieczeniowej i eliminowanie wypłat nienależnych odszkodowań
- rozpatrywanie reklamacji
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie
- praktyczna znajomość przepisów prawa z zakresu ubezpieczenia OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, odpowiedzialności cywilnej oraz ruchu drogowego
- minimum 2 lata doświadczenia w likwidacji szkód (preferowane doświadczenie
w likwidacji szkód komunikacyjnych) - mile widziane doświadczenie w pracy z elektroniczną teczką szkodową
- komunikatywność, umiejętności negocjacji
- rzetelność, dokładność i systematyczność w pracy
Oferujemy:
- dobre warunki zatrudnienia
- ciekawą pracę i możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia socjalne
- możliwość świadczenia pracy w formie zdalnej