Likwidator Szkód Majątkowych
Podstawowe zadania na stanowisku:
- obsługa procesów likwidacji szkód z ubezpieczeń majątkowych i oc z tytułu posiadanego mienia
- bieżący monitoring i analiza szkodliwości
- udział w pracach usprawniających procesy likwidacji szkód
- rozpatrywanie skarg i odwołań
- podejmowanie decyzji w ramach nadanych limitów
- tworzenie i aktualizacja rezerw szkodowych
Aplikacje zawierające CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: bsp.rekrutacja@tuw.pl z dopiskiem w temacie „Rekrutacja – BLSM”.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko specjalista ds likwidacji szkód”
Jeżeli kandydat chce uczestniczyć również w przyszłych rekrutacjach, prośba o dołączenie dodatkowej zgody:
„Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”
Obowiązek informacyjny:
a) administratorem Państwa danych osobowych jest Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych „TUW” z siedzibą w Warszawie, ul. H. Raabego 13, 02-793 Warszawa;
b) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres IOD@tuw.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby rekrutacji w zakresie wskazanym
w przepisach prawa pracy tj. art. 22 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz. 2369) Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, natomiast inne dane, w tym do kontaktu, na podstawie Państwa zgody;
d) odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być podmioty obsługujące nasze systemy teleinformatyczne oraz podmioty świadczące usługi doradcze;
e) dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od zakończenia rekrutacji lub
w przypadku wyrażenia stosownej zgody do czasu udziału w przyszłych rekrutacjach bądź cofnięcia w tym zakresie zgody na przetwarzanie danych;
f) posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody;
g) posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
h) podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie
- znajomość narzędzi office
- mile widziane doświadczenie w pracy z elektroniczną teczką szkodową
- pożądana znajomość systemów kosztorysujących SEKO/NORMA
- preferowane doświadczenie w likwidacji szkód majątkowych
- komunikatywność, umiejętności negocjacji
- rzetelność, dokładność i systematyczność w pracy
Oferujemy:
- dobre warunki zatrudnienia
- ciekawą pracę i możliwość rozwoju zawodowego
- świadczenia socjalne
- możliwość świadczenia pracy w formie zdalnej